8 + 2 månader

Idag har jag och Tony varit tillsammans i 10 månader
och vi har bott som sambos i Göteborg i 2 månader. Det är helt sjukt, det känns som nyss jag såg honom på bowlingen och undrade vem den snyggingen var. Det känns som nyss när vi bodde i Skellefteå och vi var och åkte skridskor och han kallade mig för "Isprinsessan". Men det var inte nyss, det var över 10 månader sen. Och det var hela 2 månader sen vi helt plötsligt bestämde oss för att tillslut faktiskt flytta ner hit så vi tog våra viktigaste ägodelar och satte oss i minibussen och körde.. vad är det.. 150 mil eller något sådant?

Tony, jag menar det verkligen när jag säger det.. Jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Johanna

oj, vad jobbar man med om man börjar 1??

2008-12-10 @ 23:35:36
URL: http://johannasannerstedt.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0