Årets önskelista

Jag längtar till så mycket just nu!
Längtar till på fredag för då kommer iza hit till Göteborg/Mölndal och ska hälsa på mig, och vi ska göra en massa roliga grejer. Jag längtar till min födelsedag, till jul, tills jag kommer upp till Skeå igen och hälsar på. Till allt möjligt! Jag har gjort mig en liten önskelista till min födelsedag. Det bästa är att jag kommer få en massa pengar istället för paket eftersom att det är svårt att skicka ner allting, så det jag önskar mig kan jag köpa själv, då vet jag att jag blir nöjd:P

Här har vi årets önskelista:
Digitalkamera
iPod
Brun ögonskugga
Mascara
Rosa morgonrock
Massage
Sex & the city-boxen
Hårförlängning
Tandblekning
AIK-halsduk
Sportbag
Högklackade skor

Det är vad som är på listan hittills, men eftersom att jag ska köpa själv så behöver jag inte skriva klart listan än;P



Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0