Ge bort en prostituerad till pojkvännen i jul!

Jag har glömt berätta, (som vanligt)
Jag köpte ett presentkort på thaimassage till Tony när han fyllde 20 år i november. Jag hade hittat stället på internet och det lät ju bra, Tony hade snackat så mycket om thaimassagen han fick i Thailand. Så jag lyckades ta mig till stället som det stod på hemsidan, jag hade ingen aning vart jag var egentligen men jag hade kollat upp hur jag tog mig dit så jag lyckades iallafall. I måndags när jag, Tony och Anders är och fotar så går vi förbi några gator och Anders säger att "här ligger göteborgs porrgator" berättar att massage där inte alltid betyder ryggmassage och blabla, som tur var så sa han att det är inte lika mycket nu längre men för 10 år sen var det baara sånt på de gatorna. Men iallafall så börjar jag känna igen mig och hittar tillslut en skylt där det står vad gatan som vi gick på heter, första långgatan, och då insåg jag att jag har köpt thaimassage till min pojkvän på den största porrgatan i gbg.

Kommentarer
Postat av: Mimi

Hahaha! Vad roligt! :) Gick han på den sen eller vad gjorde han?

2009-01-07 @ 19:47:54
URL: http://imimi.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0