Gym

Åh, gud så skönt!
Jag har just precis kommit hem efter en sväng på gymmet, det är alltid så otroligt skönt efter man har fått träna av sig lite och dessutom passade jag på att sitta lite i bastun efter träningen. Men jag tror att de hade stängt av den för den var inte så supervarm och när jag försökte hälla på vatten på stenarna så hände inte särskillt mycket, men det var skönt ändå. Nu har jag fått tag i ett schema på deras gruppaktiviteter så som spinning, core och sånt så jag ska kika igenom det, kolla när jag jobbar och se när det passar att boka upp sig på något pass!

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0