Myskväll med mysis

Jag och Tony spelade bingolotto i söndags.
Han var världens mysigaste. Jag hade jobbat det där heemska passet som jag inte visste att jag skulle jobba efter att jag hade festat. När jag slutat så pratade jag i telefonen med Tony och han frågade om jag ville spela bingolotto. Så när jag kom hem hade han köpt bingolotter och en chokladkalender. SÖTASTE! Han kom ihåg att jag hade sagt tidigare att jag skulle köpa en men av någon anledning glömde jag och då köpte han den åt mig, puss på dig Tony!
Det blev ingen vinst då men jag var hur nära som hellst, jag hade fyra stycken på en rad där jag hade vunnit 5000 om jag fått typ 72 eller om det var 73 eller nått, och sen kom siffran som var bredvid den jag behövde, det var ju typiskt! Gott var det iallafall med vitlöksbrödet vi åt, Mums!!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Varsågod =) ja låten är helt underbar!

2008-12-09 @ 22:25:36
URL: http://johannasannerstedt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaa, jag e inte så bra heller, men det kan jag :) Ska försöka förklara på ett bra sätt.

På youtube när man kollar en film, till höger står det "embed" och så en länk man ska kopiera, när man seda skriver inlägget, i redigerar raden finns det en ikon med HTML, där klistrar du in det så ska det funka prova så får vi se:) kanske lite dålig på att förklara=) lycka till

2008-12-10 @ 05:58:36
URL: http://johannasannerstedt.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0