Nattens roligheter

Vad hände inatt?
för det första så fick jag höra att jag var vältränad, men det roliga var att det var inte för att ragga han sa det, det var så konstigt.. han sa "Oj, du var vältränad" eller nått liknande, sen stoppade han ner pengarna i börsen , sa nått ord till tjejen som stod brevid och gick med maten till sin plats, haha. Han måste ha varit väldigt onykter;P
Sen ett tag efter det så var det en tjej som flörtade med mig, pussade mig på kinden och så. Jag har absolut inget emot homosexuella men jag blev så chockad för det är aldrig någon tjej som flörtat med mig tidigare! Påtal om homosexuella.. En natt när jag jobbade så kom det ett par, där båda var killar och ena killen säger "Det är inte det att jag inte unnar dig ett XXL-meal men.. blablabla" Och sen höll de om varandra och ena killen pussar den andra på ögat och allt var så sockersött. Samma här, jag har absolut inget emot homosexuella men jag blev som.. generad eller någonting, jag visste inte hur jag skulle reagera för jag är inte van att se killar visa kärlek till varandra på det sättet. Det var gulligt att se men samtidigt blev jag illa till mods och visste inte hur jag skulle uppföra mig eller hur man nu ska säga:P
Sen har det även kommit en hel del transvestiter och då vet man inte riktigt heller hur man ska uppträda:P

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0