Nu har jag öppnat paketet

Och i det var min underbara pälsjacka som jag önskade mig av mamma.
Som jag i och för sig visste att jag skulle få, men ändå! Den passade som en smäck.
Sen där i var även 3 st till inslagna paket, en presentpåse och 2 kuvert. I presentpåsen var några jättefina julprydnader. Det var ett luciatåg, en Lucia, en tärna, en stjärngosse och en tomtenisse som nu står på vårat lilla bord vi har i vardagsrummet. Sen en ena kuvertet var det ett grattiskort med Marilyn Monroe på och när man öppnade det var det någon som sjöng "happy birthday". Jag älskar Marilyn Monroe, det finns en tavla på henne som är supersnygg som jag skulle vela ha! Sen var det ett till av paketen som jag skulle öppna idag och där var det en prydnadskudde där det var tryckt en bild på mina två älskade katter Tindra och Lucifer som jag saknar så mycket. Mina hjärtan, mina änglar! Så jag ligger och kollar på dem just nu. Har dessutom bara för någon vecka sen fått en musmatta av mamma där det var tryckt en bild på Tindra, superfin! De 2 sista paketen som var där i skulle jag vänta med till på lördag så då får jag väl ta och göra så då.



Kommentarer
Postat av: Lena

Super fin bild!

2008-12-10 @ 23:07:41
URL: http://lenat.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0