Ont, det gör ont, men det går

Glömde skriva hur otroligt jobbig helg jag haft.
Problemet är att jag har haft ont överallt och inte sovit någonting nästan. Jag jobbade fredag mellan 17 och 22 eller någonting sådant, lördag mellan 7 och 16, söndag mellan 8 och 16.30. av någon anledning så sov jag ungefär ingenting mellan fredag och lördag, var vaken länge och när jag väl kunde somna så vaknade jag hela tiden. Sov väl som max 2 timmar. Lördag kväll dansade jag så jag kom isäng kring halv 3 och steg upp halv 7. Så jag har sovit nada och jobbat en massa, ingen bra kombination. Sen har jag haft ont överallt, jag gymmade i fredags som en tok så jag har haft en jädra träningsverk i hela kroppen, jag har dåliga skor som jag jobbar i vilket gör att jag har haft jätteont i fötterna hela helgen, jag brukar få lite ont i fötterna men av någon anledning så var det helt grymt hemskt ont i helgen, dessutom dansade jag en massa timmar lördagkväll vilket inte gjorde det bättre. Sen har jag slagit mig i hela kroppen på jobbet, armbågen, höften och allt som går att slå i, jag har skvättat en massa fritösolja över händerna vilket är varm som en åsna så jag har verkligen haft ont över allt! Detta har varit en helvetteshelg som jag är glad är över :P Skönt att jag var ledig både igår och idag. Men nu är jag peppad på att jobbar imorgon igen:)

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0