Så..

.. har man gymmat igen.
Så skööönt, men imorgon kommer jag säkert ha en grym träningsvärk i benen tror jag, jag springer alltid som en tok, det är ju det härligaste! Men självklart så är det alltid någonting jag ska glömma, idag blev det mer problematiskt än vanligt. första gången jag var dit glömde jag sockar och underkläder, obehagligt att fara hem utan sånt på kroppen men det gick. Så andra gången tänkte jag att nu jäklar ska jag inte glömma någonting, men då glömde jag BH:n såklart. Så idag såg jag verkligen till att alla underkläder och sånt var med när jag for, men eftersom att jag koncentrerade mig så mycket på det så glömde jag lite viktigare grejjer, handduken, schampoot, balsamet, hårinpackningen, tvålen och bananen. Så jag duschade där, bastade, duschade och sen försökte jag lufttorka så mycket det gick, men det kändes lite förnedrande att stå där naken och försöka torka så jag klädde på mig och det värsta jag vet är att ta på mig kläder när jag är blöt, det är så himla obehagligt! Men jag överlevde och har nu ätit en god middag och ska snart iväg till jobbet.

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0