Tack-tal

Jag fick iPod:en som jag ville ha, av Tony :O
fick även en bok av min favoritförfattare Danielle Steel, underkläder och en väska.. tror att det var allt, och allt var helt perfekt!
Han är galet söt, tack tack tack tack tack älskling!
Och tack till familjen Lundqvist för den fina bruna ögonskuggan som jag redan hunnit använda 2 av 3 dagar!
Tack mormor för silverskedarna, de var underbara och tack mamma för båda jackorna och sex & the city-boxen. Den passar perfekt nu när jag är själv utan Tony så jag har någonting att göra när jag inte jobbar!
Tack pappa för pengarna, de behövs kan jag lova!
Tack bröderna för biljetterna till Idol-finalen, tack alla!
Jag har världens bästa människor runt om mig, inte bara för att ni köper bra presenter (;P) utan för att det bara är så, ni är grymma!

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0