Uppsamling

Dans i lördags.
Jag irrade omkring som en jäkla tok för att hitta den där jäkla idrottshallen. Hade åkt fel håll och hamnat helt fel men efter många om och men så lyckades jag tillslut. Det var en sjukt rolig kväll, buggade en massa och fick träffa både Micke, Emilia och fredrik som jag inte träffat på ett bra tag, så det var superroligt! Kände då hur mycket jag saknar Skellefteå dansklubb, det är ju familjen.

Vad har hänt annars..
Jo, jag har skadat armen på jobbet, jag lyckades smälla i cp-knappen som är på armbågen nivet. Och sen började jag känna att jag knappt kunde hålla i pommespåsen när jag skulle ge den till kunden, hade ont i handen och jag kände mig svag så kunde inte riktigt hålla i den, dessutom är det i höger hand och jag är högerhänt så det är inte kul just nu. Har haft så i några dagar och det gör så ont i handen i vissa lägen. Måste ha råkat slå i någon nerv eller så.

Sen igår var jag och Tony iväg till Carro och Nalle för att se fotbollen:
Liverpool - West ham
Självklart var Torres skadad så det var ju sämst. Säkert därför matchen slutade 0-0. Vi såg även hockeyn på datorn så vi hade som en sportbar där nästan. Aik - Brynäs. Den slutade också lika, 2 - 2, det hände inte mycket i gårdagens matcher.

Kommentarer
Postat av: Frida

den nerven har jag skärt i så jag vet hur du känner jafg får så ibland

förresten så fick jag bilden av agnes:)

2008-12-02 @ 16:25:17
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0