En helg med Iza

Oj så mycket jag har att berätta,
allt från minismå saker till lite större, men det är det som är så jobbigt när man inte skrivit på mega-länge för då känns det bara jobbigt att skriva allt. Men jag ska försöka berätta lite iallafall.

Jag har sovit ca 5 timmar i helgen.
Iza kom hit i fredags kl 20. Jag skulle börja jobba på lördag kl 7 och jobba till 4 så egentligen borde jag lagt mig jättetidigt men jag tänkte att Iza är ju bara här 2 dagar så vi bestämde oss att fara till Paul's och spela biljard. När vi varit där ett tag kom Johannes och Pär och spelade med oss, vi körde lag = Tjejerna mot killarna och förlorarna skulle bjuda vinnarna på en drink. Självklart vann tjejerna första och killarna ville ha revanch så vi körde igen och såklart så vinner tjejerna igen, hehe! Jag älskar att vinna!
Jag sov 2 timmar den natten. Sen efter jobbet på lördag var det dags för fest. Jag skulle ju inte jobba på söndag så det var bara att köra på. Det blev hemmafest men det var inte nyktert ändå. Klockan 8 på morgonen ringer en arbetsledare vid namn Jessika och frågar var tusan jag är och att jag skulle jobba då. Tydligen gör min chef fel en hel del med scheman så man ska alltid kolla i schemapärmen säger hon. Men grejen var ju den att jag hade kollat i den enkomt för den helgen eftersom att iza skulle komma och då såg jag att det inte stämde, jag pratade med Chefen och jag får ett nytt papper från mitt schema och då stämde det jag hade hemma att jag inte skulle jobba söndag. Men Jessika säger att jag MÅSTE komma och jag berättade att jag typ just somnat och dessutom druckit hela natten men ändå var jag tvungen jobba så jag skyndade mig och sprang till spårvagnen och sminkade mig på den och det enda jag hann äta var 2 mandariner när jag satt på spårvagnen. Jag skulle jobba till 4 men då tvingas jag jobba till 7 istället, tur att Carro var snäll och lät mig gå halv 7 iallafall. Och tur att det inte funnits nått flyg åt iza på söndag kväll utan for på morgonen typ 6 annars hade hon varit själv här resten av tiden hon var här, det hade ju inte varit särskillt kul.. Så förra veckan jobbade jag ca 46 timmar!
Jag fick även födelsedagspresenter av Iza = Ett par jättesnygga örhängen, en söt nyckelring eller man kan hänga den på typ vad som hellst. Och det bästa av allt... EN fERNANDO TORRES-fOTBOLLSTRÖJA!! I love it!

Idag fyller Sandra 20. GRATTIS!!

Ikväll har jag och Tony sett på tv:n där de visade från fotbolls EM i sommras. Åh jag minns allt, det var så underbart. Jag hejjade på Spanien ända från början och de lyckades vinna hela skiten!!

Det är miljoner saker till jag har tänkt på att skriva men jag kommer inte på det just nu, skriver när jag minns :P

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0