19 år och 4 egna lägenheter

Inte samtidigt då förstås.
Jag kom bara att tänka på det när jag läste mitt senaste inlägg, jag är 19 år och bor nu i min 4e egna lägenhet, alltså utan mina föräldrar, det är helt sjukt, dessutom har jag nu skrivit upp mig för att flytta till en ny, så då blir det 5 lägenheter. Det är så många som inte änns har flyttat hemifrån i den här åldern.
Jag vet egentligen inte varför det har blivit så.. Min första lägenheten tog jag över efter min bror Daniel när han flyttade till Linköping med tjejen. Jag hittade en annan lägenhet nära skolan som var i samma storlek som den första så då flyttade jag dit efter ca ett år. När jag bott i den i ett år så var jag less på att bo själv och i en så liten lägenhet så då flyttade jag ihop med frida i en 3a just precis bredvid skolan. Sen var det ca 8 månader senare som jag och Tony flyttade till Göteborg till lägenheten vi bor i nu som bara är andrahands så snart måste vi flytta iväg igen. Jag flyttar som bara runt hela tiden. Men hade jag vetat det jag vet idag om lägenheterna i Skellefteå så hade jag bott kvar i min första lägenhet. Den var inte stor och så men den var så mysig och allt. Det är den som har känts mest som hemma. Jag saknar den! Jaja, nästa lägenhet ska jag se till att den blir hur mysig som hellst!

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0