Allvarligt

Vad gör jag vaken nu ?!
Jag hade ställt klockan på 10 vilket jag tycker är tidigt om jag får sova hur länge jag vill. Men Tony däremot skulle stiga upp mitt i natten kändes det som, och han skulle fara hemifrån kring halv 6 för att fara på jobbet. Jag vaknade där kring halv 6 och steg upp, pussades lite och gick och la mig igen men kunde inte somna om igen. Det var så mysigt såhär tidigt på morgonen tyckte jag, det är mörkt ute och Tony hade tänt julstakarna i fönstrerna vilket spred ett jättemysigt sken över rummen så helt plötsligt fick jag för mig att jag saknar att behöva stiga upp jättetidigt och gå ut i den kyliga vinterluften för att tvingas till skolan och så. Så jag fick in i min skalle att jag skulle stiga upp och fara till gymmet så det gjorde jag. Jag måste allvarligt vara galen, jag är en morgontrött människa, jag ska inte stiga upp så tidigt!! Aja, nu är jag påväg iallafall, ska bara äta frukost och packa träningsbagen sen drar det iväg till gymmet, tjing.

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0