Backaplan

Det finns massvis med olika Burger King i Göteborg
och jag jobbar egentligen på Avenyn. Men imorse fick jag ett sms med förfrågan om jag kunde fara och jobba på Backaplan istället eftersom att de har för lite personal ikväll. Både spännande och lite läskigt att komma till ett nytt ställe igen, det är ju bara för en kväll men ändå. Det är nya människor och allt. Tur att alla Burger King ser typ likadana ut så att jag hittar saker och sånt. Hoppas att jag får stå i kassan för det är det jag kan, jag har nästan bara fått stå i kassan förrutom några dagar i början när jag stod på broilern (grilla kött) och fritösen, jag vill ju inte komma till ett nytt ställe för att hjälpa och sen kan jag inte änns det jag ska göra.
Det är bara grymt tur att jag råkar hitta dit, jag har aldrig varit dit förrän igår. Så annars hade jag inte hittat, lite kul att jag ska dit två dagar i rad när jag aldrig tidigare varit där. Det var på den hållplatsen som jag ska hoppa av på som Sebbes mobil blev stulen. Lite ironiskt var det att Tony köpte en ny mobil på samma område som Sebbes blev stulen. Just ja, det har jag inte änns berättat, men Tony har som sagt köpt en ny mobil, en LG viewty tror jag den heter, hur snygg som hellst! En sån vill jag också ha!

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0