Blä för backaplan

Det var det värsta jag gjort.
Ingen trevlig som jobbade där, hon som var arbetsledare var det suraste jag varit med om. Jag ville bara hem hela tiden och hoppades att jag aldrig mer behövde fara dit igen, tyvärr ska jag dit imorgon också och jobba men förhoppningsvis är det sista gången! Eftersom att jag var ny där och det inte ser exakt ut som på avenyn så frågade jag ju om jag inte hittade någonting och sånt och efter ett tag lät det såhär;

"Emma?"
"Men vad är det NU då?"

Är det så svårt att man frågar när man är på ett nytt ställe?
Och när det var massa folk så sa hon "Ta nästa kund hela tiden, jag packar åt dig" sen helt plötsligt försvann hon så det stod några brickor som var opackade där och när hon kommer tillbaka säger hon

"Men du kan ju inte bara sluta packa helt, jag kan ju inte vara här HELA tiden"

MEN vad i hela fridens dar?!
Då kan hon ju för tusan iallafall säga nått i stil med "Jag måste gå nu får du packa själv" Men inte det inte.
Sen när jag varit där ungefär en timme så kom det en rusch med massa folk och klart att jag inte var supersnabb jag försökte fortfarande lära mig allt och inte änns knapparna på kassan var på samma ställe som på avenyn så jag var tvungen att leta då ger hon mig en sån här "ÅÅH"-suck fast på ett argt sätt, om ni fattar, och sen puttar hon undan mig och säger åt mig att packa istället. Jag blir så jäkla irriterad, måste man alltid vara så jäkla otrevlig?!
Bläbläbläbläbläbläbläbläblääääää, som jag och Sandra skulle ha sagt om henne.

Kommentarer
Postat av: Frida

haha been there :P det är alltid lika trevligt med sånna människor, man vill bara sparka av dom huvudet :P

2008-11-27 @ 13:13:25
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0