Crazy day @ work

Shit pommes (hehe).
Jag började kl 7 imorse, när jag gick in på jobbet så gick de sista kunderna för natten ut. Det är helt sjukt hur länge folk festar här i gbg. Jag jobbade till 16 och fick endast en rast på 30 min, den andra jag skulle ha den glömde de ge mig, när jag hade typ 10 min kvar av dagen frågade Cissi "Hur går det med rasterna?" och ylva svarade "Jo bra, alla har tagit nu" och jag sa "Nej inte jag, men jag slutar på 10 min så det ger inte mycket". Då hade de glömt, damn. Men men, jag klarade det ju. Nu har jag så grymt ont i fötterna att det finns inte änns. Jag skulle behöva ett långt varmt skönt fotbad, inte änns fotmassage för det skulle göra för ont om någon änns snuddade fötterna känns det som. Ska nog göra mig ett fotbad.. Be right back.

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0