Den här gången ser jag faktiskt att det snöar

När jag står i duschen imorse
så hör jag Tony ropa att det snöar ute så jag står där i duschen och njuter och tänker att "När jag kommer ut så kommer jag titta ut och snöflingorna singlar ner från skyn" och det kändes så bra, äntligen, tänkte jag. Så när jag just är klar och ska kolla på min snö så säger Tony "Nu har det slutat igen". Typiskt, självklart, antagligen.
Men som tur var så började det om igen och den här gången la det sig på marken och bildade ett litet tunt snötäcke. Det var inte mycket, men det var ändå vitt på marken, hustaken och biltaken, så det var väldigt mysigt!

Kommentarer
Postat av: Emil

haha.. då ska du komma till Ske och se hur det ser ut där =).. hahaa...

2008-11-29 @ 16:43:13

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0