första shoppingen i gbg

Jag har köpt en ny kappa som jag älskar!
Det var så roligt, jag hade kollat på den tidigare och sagt till mamma att jag önskade mig den i födelsedagspresent. Då kostade den 600 kr. När jag går in på Monsoon med Tony för att visa honom kappan så står det helt plötsligt "Halva priset". Hur tur kan man ha egentligen? Så jag nappade direkt och nu har jag en ny kappa äntligen ♥

Har dessutom köpt ett par jättesöta tumvantar.
Jag behövde verkligen vantar, går alltid omkring och fryser om händerna och då kikar jag in på Kappahl och där hänger ett par som jag bestämde mig direkt för att köpa, och så hade jag så tur att de bara kostade 50 :- dessutom. Och de passade till kappan och allt passar till mössan jag köpte tidigare som jag tror att jag skrivit om, Perfekt!

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0