frisk och svettig

Vi skrev in oss i en bostadskö idag
så snart kommer vi att ha en helt egen lägenhet här nere i Göteborg, eller inte en heelt egen, hyres såklart, annat har jag inte råd med kan jag lova. Men ni fattar nog vad jag menar. Efter att vi varit där så tog vi en sväng förbi friskis&svettis här i Mölndal för Tony hade fått två gratisbiljetter dit och vi var så sugna på att träna. I början när vi kommit dit så kändes det helt värdelöst för jag har inte tränat mycket på senaste så konditionen och styrkan var ej på topp. Men det började ta sig efter ett tag så då var det riktigt härligt. Sprang en massa på rullbandet, det älskar jag! Det var ett fint ställe så vi funderar på att köpa gymkort där, skulle vara skönt!

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0