Jag ser det snöar,

Jag ser det snöar, det var väl roligt, HURRA!
Aa, det hade väl varit roligt.. att se.. om man hade fått se det.......
Jag får sms från Carro igår kväll efter hennes och Tonys träning där hon skrev

"Ser du att det snöar? Även i denna stad kan det snöa"

Så jag grabbade tag i kameran och kutade ut på balkongen.. men vart var snön? Här var det alldeles kruttorrt. Sen ringer Tony och säger

"Alltså det är helt sjukt vad mycket det snöar här, jag är alldeles vit i håret!"

Det var ju typiskt att snön skulle vara typ 1 mil ifrån, kunde den inte bara ha orkat komma ända hem till mig också? :(

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0