Klackarna i taket


Dans dans dans
Igår var jag iväg till Donnum ferrums träningslokaler och kollade in buggen i Göteborg. Jag dansade lite själv och det var så otroligt kul att få bugga av sig lite, har inte buggat på över 1 månad iallafall och vill verkligen komma igång med det igen, helst tävla men bara träna får väl duga också. Men det allra roligaste var att sitta och kolla på tävlingsdansarna när de tränade, speciellt på Hannah (Hon som visade mig dit). Hanna dansar i den högsta klassen och man förstår verkligen varför, hon var sååå duktig, jag vill bli lika bra som henne!
Träna träna träna.

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0