Jul på Liseberg


Tony, Carro, Nalle och jag
for på "Jul på Liseberg" i lördags. Min första gång på Liseberg. Det var så mysigt. Mörkt ute, ljus-slingor överallt, i alla träd, runt alla hus. Det luktade glögg och rostade mandlar. Det stod körsångare och band  på olika ställen och sjöng julsånger. Som grädden på moset så hade de lagt ut en massa fakesnö.
Vi gick omkring, spelade på olika hjul för att vinna choklad, spelade basket och sånt för att vinna gosedjur, men ingen vinst någonstans tyvärr. Men det är kul ändå! Sen handlade vi glögg och varm choklad, sån här riktig choklad där de smält chokladen och blandat och så, helt underbart.
Det kallar jag julstämning!



Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0