Party i Gbg stad!

I lördags festade jag för första gången sen jag flyttat ner hit
och första gången på länge över huvud taget! Jag jobbade till 22 och då var det bara att skynda sig in i duschen och göra sig klar på jobbet sen ta lokaltrafiken till Carro och börja festa. Så vid 11 var jag där och började, lite väl sent egentligen men här stänger ändå det mesta kl 5! Vi sjöng singstar och sånt hos Carro och det var hur kul som hellst, synd bara att jag kom så sent så att jag inte hann vara där så länge. Sen tog vi en taxi in till stan och skulle gå ut på... äsch minns inte vad stället hette men det blev inget av det och sen var det dags att dra hem. Tony och Sebbe hade varit och spelat poker och påvägen in till stan för att festa med oss så blir Sebbes mobil stulen så nu har både Tonys och Sebbes försvunnit. Det sjuka var att killen bara ryckte mobilen ur handen på Tony när han hade den mot örat och skulle ringa mig. Sen la killarna som snodde mobilen fram ett förslag att de skulle få köpa tillbaka mobilen för 2000 kr. KÖPA TILLBAKA?! Helt störda!

Kommentarer
Postat av: Emil

Men Nej Nej Nej !! .. vad händer !!!!!!!!!!!!!!

2008-11-18 @ 22:03:48

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0