Så var man tillbaka

från gymmet.
Jag måste ha mest tur i världen idag tror jag, först så kom jag i rätt tid så jag börjar inte betala gymmet förrän den 27e december, alltså om en månad (betalar med autogiro = betalar av varje månad). Sen kostar medlemsavgiften 100 kr men jag behöver inte betala för detta år utan jag betalade för hela 2009 istället. Sen eftersom att jag bara är ungdom fortfarande, även fast jag inte är det om typ 2 veckor eller vad det nu är tills jag fyller 20, så betalar jag hela året (Jag köpte ett årskort) för ungdom, eftersom att jag var ungdom vid köptillfället. Så himla värt! Haha, tänk om jag gått dit om 2 veckor, då hade jag behövt betala 900 :- mer, det är lite skillnad;P

Skönt var det iallafall att träna,
sprang mest på springbandet, men lite armar och mage körde jag också. Man känner sig så duktig efter att man ha tränat, är så nöjd med sig själv! Nu ska jag ta och köpa frimärken sen skicka iväg ett brev till mamma sen fara en sväng på stan och se om jag hittar någonting. Jag trodde aldrig att jag skulle vela ha en pälsjacka, även fast jag redan har den, men den använder jag aldrig, fick mammas gamla som som fick av pappa när hon de var unga. Men hursomehellst, jag trodde aldrig att jag skulle vela använda någon, men nu har jag hittat en pälsjacka som jag verkligen vill ha, har inte testat den än men det ska jag allt göra idag! Vi ser väl sen om det blev nått köp:)
Todilo

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0