The wise man said

Pälsjackan fanns bara i storlek 32 i hela göteborg,
resten var utsålt. Som tur var så har jag fortfarande kvar mamma i Skellefteå och det verkar inte vara många i Skellefteå som köper pälsjackor för där fanns alla storlekar, så det skulle bli en julklapp från mamma ;P

Just nu är jag hur trött som hellst,
jag har redan varit vaken i 10 timmar och ska börja jobba om 1 ½ timme. Hur ska jag orka? Hade egentligen behövt sova en timme eller 2 nu men det hinner jag inte, får väl hinka en massa kaffe istället då.

Jag märkte förresten min stavning och sånt i förra inlägget
,
inte så bra, samma ord 2 gånger i rad och sånna saker, men ni fattar ändå!

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0