Ursäkta röran, vi bygger om


Ni får ursäkta hur det ser ut här,
jag försöker göra om bloggen lite men lyckas inte helt eftersom att jag är totalt usel på sånt här så det kanske tar ett tag innan min blogg börjar se okej ut igen. Just nu har Menyn hamnat längst ner och jag har ingen aning hur eller hur man her tillbaka den igen och sånt så ni får försöka ha lite överseende.

Åh jag är så förstörd just nu!
Det märks att jag inte är van att  vara vaken hela nätterna längre för när jag åkte hem igår, jag har nog aldrig varit så trött och idag stod väckaren på 14.00 men jag sov sen till 15 ändå och jag är jättetrött fortfarande, känner mig helt förstörd! Tur att jag inte jobbar förrän på tisdag, då ska jag lära mig kassan. Jag är inte så peppad på det, vill inte lära mig så att jag måste stå där på natten för folk är helt galna, aggressiva och allt. Igår var det då mer än 3 hot till kassapersonalen iallafall.

Just nu sitter jag och kollar på Tonys resultat i SuperSixxxxxx Nyköping.
Tyvärr verkar det inte gå så bra för honom just nu, jag tror att han har gett upp för länge sen faktiskt, men vi får väl se vad han säger själv sen när han spelat klart. Nu ska jag gå och städa så att det ser bra ut här när han kommer hem, inte för att jag har stökat till så mycket direkt men ska tvätta lite och stoppa in disken i diskmaskinen och sånt. Ses!

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0