I miss you Skellhell

Godmorgon alla. Klockan är kvart över 3 och jag har just stigit upp, det känns som den gamla goda tiden, haha.
Idag är ingen bra dag, inte just nu iallafall. Jag saknar Tony så himla mycket, det känns bara jättejobbigt, och jag kan inte ringa honom heller för han spelar bowlingtävling just as we speak. Hoppas det går bra för honom! Sen känns det också jobbigt att sova såhär länge och inte kunna göra något på dagen och sen bara börja jobba igen, det känns inte kul alls. Jag saknar er Skellefteå jättemycket, sitter och tänker tillbaka och saknar verkligen allt med Skellefteå. Det är inte så att jag inte trivs här för det gör jag också,  men Skellefteå har man bott i hela sitt liv och växt upp där, det är någonting speciellt med det. Jag saknar att ha vinter och snö och åka skridskor och fara på Olles och gå på stan och allt vad man kan komma på. Så Skellefteå, njut, för Skellefteå är inte så tokigt som man tänker när man bor där, i själva verket så är skellefteå underbart och speciellt människorna, iallafall mina människor, jag saknar er!

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0