Guldsnurren

Idag är jag lite småledsen.. Det är guldsnurren i Skellefteå idag som jag längtar efter ett helt år, ända sen förra gången det var! Guldsnurren är alltså en danstävling där man tävlar i klasserna bugg, boogiewoogie, rock'n'roll och lindyhop. Jag ville så gärna tävla där, när det är på hemmaplan lixom. Men nej, då bor jag inte där längre, och jag har inte heller råd att fara dit, hur surt som hellst! Till råga på allt så hade jag glatt glömt bort att tävlingen var i helgen, perfekt vore ju det, så man sluppit sitta och ha ångest över att man inte är där. Men självklart så hade jag skrivit in det i kalendern på mobilen och ställt påminnelse så att den ringde imorse, så nu var jag tvungen gå och tänka på det hela dagen. Inte kul.


Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0