nattbloggar'n

Jag är hemma nu och jag lever fortfarande. Nog var jag rädd alltid, det var en gubbe som verkligen såg skum ut på spårvagnen, men det gick bra. Jag körde det här kända mobiltricket nivet..: Plockar upp mobilen, låtsas ringa till någon, "Heej älskling, jag är i centrum nu så du kan börja gå och möta mig,.. brabra då ses vi alldeles strax, hejdå" Den funkar perfekt, jag lever ju fortfarande, nog för att jag sprang hem den bit när ingen såg mig så att jag skulle komma in så fort som möjligt.

En jobbig och stressig natt
, men samtidigt rolig. JÄKLAR så underbara jobbarkompisar jag har, roliga och snälla och allting, det är ett bra team de jag har träffat hittills, och det är ju faktiskt människorna som jobbar som gör om man trivs eller inte. Är det bara sura och tråkiga personer så vill man inte gå till jobbet men har man roligt på jobbet samtidigt som man gör det man ska då är det ju perfekt! Men så stressigt, jobbar man 5 timmar så ska man ha en halvtimmes rast tyckte jag att hon sa, eller var det om man jobbade över 5 timmar? jag minns inte förresten. Men hursomhellst så tänkte man aldrig på det, man hann inte stanna upp och tänka utan bara jobbajobbajobba. Jag har nog aldrig sett så mycket folk på en hamburgerrestaurang någonsin och jag som tyckte att det var mycket på Max i Skellefteå en helgnatt men icke, det är inte änns nära. Men nu går det då bättre, det är sjukt hur fort man kommer in i det här jobbet, jag kan inte förstå att igår var min första dag. Idag jobbade jag bara 5 timmar och imorgon natt blir det 6 timmar, huvva. 5 timmar var inte en gnutta för lite, där i slutet var jag såå törstig och hade såå ont i fötterna! Det sjuka är att jag inte blev trött, det trodde jag att jag skulle bli, men inte änns det hinner man. Jag är inte trött nu heller på nått konstigt sätt men när jag lägger mig kommer jag säkert slockna direkt!

Jag kan inte förstå egentligen hur jag orkar sitta här och blogga när klockan är såhär mycket, men är man sån så är man. Nu ska jag sova iallafall men vi hörs imorgonbitti. Eller ja, när jag vaknar som lär vara vid ca 4 eller nått. Ha de gött.

Kommentarer
Postat av: Frida

fötterna kommer att vänja sig om nån månad kanske. eller tidigare om du har tur :P

2008-11-01 @ 14:34:54
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0