Mary Poppins

Jag har ju totalt glömt bort att berätta det viktigaste av allt som har hänt.
Jag och Tony var till GöteborgsOperan och såg Mary Poppins!! Det var det sjuktaste jag varit med om, så himla bra och underbart det var. Själva operan var också så himla fin! Vi satt på 3:e balkong och stryk så högt upp det var.  Jag fotade där inne för att visa er.
Men det var helt sjukt så duktiga alla var, och hur de ordnat allting, det var så himla professionellt och åh, jag blev helt förtrollad, kunde knappt sluta le under hela föreställningen! Det är så himla stor skillnad mellan det som visas här och föreställningarna som visas runt Skellefteå, jag som trodde att jag hade sett en hel del bra saker.. Men det har jag inte om man jämför med det här! Om ni är i Göteborg någon gång innan typ februari så rekomenderar jag verkligen att ni ska fara och se Mary Poppins, man kan få en plats så billigt som 48 kr!


På bilden till vänster kan ni se alla platser, vi satt på balkonen allra längst upp.

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0