Det gick ju sämre

Jaha, storförlust blev det då.
Jag som såg fram emot att vara en av de få AIK-supportrarna inne på O'learys som jublade när AIK vann och frölundningarna bara satt purkna i sina hörn och hängde läpp. Men det blev tvärt om. HUR spelade vi egentligen? Kunde inte hålla i pucken, missade frilägen och allting, nej huvva, det var inte en match som jag skulle kalla bra. Kvällen var väldigt trevlig men på nått konstigt sätt så lyckades den bli lite väl dyr. Jag gick 700 back. Åt för 200 svenska kronor och spelade bort 500 styckna. Dock så är maten väldigt god, åt pasta alfredo som jag alltid äter där med vitlöksbröd och allt, MUMS, så det kan jag inte klaga på, men att spela bort 500 kr på Jack Vegas, det är inte så värt det. Väldigt roligt men väldigt onödigt när man inte vinner. Jag och Tony spelade bort en massa medans Carro körde in 40 kr och fick maxvinsten så hon och Nalle gick tillochmed + på kvällen, galet!
Tur att man inte spelar så himla ofta utan nu blir det att vänta länge innan det blir igen, och ännu mer tur att jag nu har jobb så att jag kan tjäna ihop pengarna igen på 2 dagar eller så!

Kommentarer
Postat av: sandra

Vi tog tyvärr inte några bilder under halloween. Dendär klädseln är till i helgen, då vi ska ha maskeradfest :). Har ni det bra borta i Göteborg?

2008-11-04 @ 10:22:52
URL: http://sluu.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0