Vill du ha en garlic-dick till pommesen? Kanske en flatöl också?

Nu har jag inte skrivit på väldigt länge och det ber jag om ursäkt för, ska försöka skärpa mig men jag har haft så himla mycket på senaste så jag har tyvärr inte hunnit. Så nu ska jag försöka komma ihåg vad som har hänt de senaste dagarna.

Jag har jobbat jobbat jobbat. Har fått stå en massa i kassan så nu kan jag det ändå gaaanska bra iallafall. Men det är sjukt hur mycket jag är på jobbet och när jag väl är hemma så kan jag inte sluta tänka på jobbet på nått konstigt sätt, jag drömde tillochmed om det imorse, heelt sjukt. Sen har jag fått göra sånna roliga saker som att städa på toan efter en fest-kväll. Det är inte någonting jag vill göra igen; Kisspölar på golvet, papper överallt, en stor bajsfläck på toasitsen osv. Det låt tillochmed ett par jeans på golvet! Var det någon som då hade gått hem i kallingar eller?..
Inatt när jag stod i kassan så fick jag dricks också, 36 kr tillochmed;) + en orange krita och ett telefonnummer på ett kvitto, en klassiker haha. Eller det var bara ett halvt nummer för när han skrev så frågade han om det fanns någon chans att jag skulle ringa och jag sa "Nej, det finns det inte, jag lägger kvittot i lådan så kanske min chef ringer eller nått" men det räknas ändå! Sen har jag dessutom lyckats säga "dick" när jag stått i kassan också. "Var det en garlic-dick du skulle ha?" Det värsta är att jag redan har lyckats göra det 2 gånger!! för er som inte förstod så var det "dipp" jag skulle säga egentligen.
Sjukt att man alltid lyckas göra sådär. Tidigare en gång i Skellefteå när jag snackade med en dansare om dansen som skulle vara den kvällen så frågade jag "Visst var det slitz som skulle spela ikväll?" (Bandet heter Slips), en annan gång gick jag på festivalen med en kille jag inte kände så himla bra men hade börjat gilla och frågade om vi skulle åka stimulatorn vilket egentligen hette simulatorn, och Anna berättade även om när hon skulle beställa en fatöl men beställde en flatöl!

Utöver det så har jag sovit en massa och sen igår var jag iväg och shoppade inför Tonys födelsedag och ska iväg alldeles strax igen. Men jag kan inte skriva mer om det än eftersom att Tony kan läsa det så ni får också vänta till på tisdag innan ni får höra!

ÅH jajaja, jag har förresten hittat min nya favoritaffär i Göteborg, Monsoon heter den, VILKA KLÄDER, åh där kommer jag alltid handla framöver! Nu är det dags att dra sig iallafall, Hejdå.




Kommentarer
Postat av: Elin

klassisker!!

jag har gjort den mycket i mina dar med..



jag skulle vilja ha en garlic-dick oxå.. :)



ps.. det var jag som gick hem i kallingarna :S

2008-11-09 @ 14:46:22
URL: http://gullerumpan.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0