En vanlig Göteborgsmorgon

Godmorgon gott folk!

Här ligger jag i sängen och myser. Men var är alla pratsugna människor? Knappt en kotte på datorn.
En jobbig natt var det, precis som förra natten, har svårt att somna, tar lång tid och vaknar då och då hela natten. Jag vaknade och steg upp innan väckarklockan idag tillochmed. Jag tror att jag har alldeles för mycket i tankarna när jag ska sova, och så är jag väl ovan att sova här. Men jag tror det ordnar sig tillslut!

Just i denna stund när jag ligger och skriver så lyser hela lägenheten upp ett tag, jag tittar ut och ser till min stora förvåning att det är solen som tittar fram för första gången sen jag kom ner, OJ nu kom den fram igen! Jag som inte trodde jag skulle få se någon. Alla säger att Göteborg är så blåsigt och dåligt på höst och vinter så jag är nöjd att jag skymtat en bit sol iallafall. Synd att jag missade sommaren i Göteborg, alla säger att den är alldeles fantastisk. Jag längtar till nästa sommar!


Men nu ska jag gå och äta en ordentlig och nyttig frukost och sen blir det att slå igång veckans One Tree Hill avsnitt som jag inte hunnit se pga flytten. Men nu äntligen ska jag unna mig det! Jag är tyvärr lite ledsen för jag kommer inte kunna ladda ner varken Oth eller Gossip Girl någonsin igen, inget annat heller för den delen men det bryr jag mig inte om. Så om det är någon underbar själ som känner för att göra sammhället (mig) en tjänst så bränn ut oth och gg varje vecka på en skiva och skicka till mig :] Tack på förhand!
Sen är kvällen osäker ännu, Tony kommer hem vid middagstid så jag har iallafall tänkt göra mig fin tills han kommer hem, tror vi ska ta nått glas vin ikväll och bara mysa. Jag tittar in senare idag någon gång och ger er lite uppdateringar.

Kommentarer
Postat av: Erika

Har du med dig lucifer och tindra? (visst heter hon så? :]) Var så kul att du ringde igår miss you all ready babe!

2008-10-12 @ 13:18:50
URL: http://litenochbla.blogg.se/
Postat av: Emil

Trevligt med en Göterborgsblogg =)..



Tony dricker inte vin :P, har inte blivit vuxen ännu :P.. haha..



Ha de bra !!!

2008-10-12 @ 18:48:45

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0