första dan på jobbet..

Shit vad stressigt det var. Vi skulle egentligen bara gå igenom alla stationer och lära oss dem men det blev värsta ruschen så jag fick stå vid grillen och Viktor (den andra nya) fick stå vid fritösen. Det är grymt jobbigt att hålla koll på allting som händer, 1000 saker samtidigt och jag som inte har någon aning om hur många chili cheese det ska vara i en beställning och allt sånt. de ropar "en lökringar!" och man ska fritera det.. Har ingen aning om hur många det ska vara i den då och visste typ ingenting, inte lätt, måste lära mig fort som tusan om allting! Har fått schemat och jag ska jobba nästa pass redan imorgonbitti kl 10 till 14 och sen jobbar jag dessutom fredagnatt mellan 12 och 05 +  lördag natt mellan 23 och 05, galet!

One tree hill nu
, yes!

Kommentarer
Postat av: Frida

welcome to my world :P

eller min förra värld :P

efter ett tag kommer du att älska det :D

2008-10-31 @ 00:15:41
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/
Postat av: pea

i know how it feels!

2008-11-10 @ 18:40:13
URL: http://peandersson.devote.se

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0