Halloweenskräck

Allt jag kan säga är att rätt person åkte ut ur idol enligt min åsikt. I början tyckte jag att Sepideh var så grymt oerhört otroligt bra men det är väldigt många fredagar i rad som hon gärna har fått åka ut för mig och äntligen hände det.

Nu ska jag gå och oroa mig för att ta mig till och från jobbet. Jag är så grymt mörkrädd och idag är det väl halloween? Den kvällen som det är meningen att det ska vara hemskt och man ska skrämmas, och jag som är så oerhört rädd av mig ändå och då ska jag åka spårvagn mitt i Göteborgs-natten och allt. Hjälp:( Tur att Sandra är en ängel som låter mig ringa till henne när jag slutat jobet kl 5 inatt, det är inte många som är så underbara, du är ett mirakel, tack så mycket! Dags att göra sig klar iallafall. Önska mig lycka till.. (lycka till) Tack!

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0