Idol


Självklart måste jag skriva ner mina åsikter
om kvällens idol som säkert 95% av Sveriges bloggare kommer göra.
När alla hade sjungit så bestämde jag mig för vilka jag trodde skulle hänga löst och vem jag trodde skulle åka. Gissade på att RobinB, Sepideh och Loulou skulle hänga löst och att Robin skulle åka. Det är inte så att jag tyckte att han var sångmässigt sämst ikväll eller så utan jag tycker faktiskt att han är riktigt bra på att sjunga. Men han ser ju ut som en vandrande pinne på scenen. Pojken kan inte röra sig! Han är någon jag skulle kunna lyssna på om jag inte såg någonting, men om jag inte hörde någonting så är han den tråkigaste att kolla på någonsin på en scen så jag skulle byta kanal direkt. Ganska rätt i mina gissningar hade jag iallafall. Men Anna trodde jag aldrig! Jag har så länge velat att hon ska åka, men de senaste gångerna har hon ändå varit bra. Blev ändå riktigt glad att hon hängde löst. Spännande att se vad som händer nästa vecka! Har förresten nya favoriter.. Kevin är fortfarande kvar som favorit men Alice är utbytt mot RobinE.

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0