Paul's Billiard



Det blev en lyckad kväll ikväll
.



Tony, Carro, Nalle och jag bestämde oss helt spontant för att spela biljard så vi for till "Paul's Billiard". Det var åratal sen jag spelade sist. När vi gick på högstadiet spelade vi hela 7an eller om det var 9an eller något sånt, varje rast sprang man ner till uppehållsrummet sen var det någon enstaka gång på gymnasiet. Roligt var det iallafall ikväll. Det fick mig att tänka på förra gången som var första gången jag var på ett sånt där biljard-ställe, en bar med biljardbord. Det var i Karlstad när jag hade tävling där och Anna var nere hos Ralf i Karlstad så vi träffades och spelade lite biljard, då hade Anna varit gravid i 2 eller 4 dagar eller någonting sådant men vid det laget hade ingen av oss någon aning om det. Ikväll körde vi lag, Carro och Nalle mot mig och Tony. Jag tror vi vann med 4-3 i matcher i slutändan men det roliga var att egentligen vann vi bara en enda match själva, resten av våra vinster var för att Nalle eller Carro råkade sätta svarta när den inte skulle i eller i fel hål, haha! Den vita hade också en tendens att åka ner i hålen hela tiden, det var det vi var bäst på ;P Sova nu så man orkar gå på stan imorgon, jag har ju fått pengar då!!:D Natti

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag åker till göteborg idag:)

2008-10-27 @ 08:43:47
Postat av: Carro

Jag var iaf helt oskyldig till att sätta den svarta vid fel tidpunkt.. Jag höll mig till att sätta den vita några gånger för mycket ;)



VI tar revanch på er nästa gång =)

2008-10-27 @ 18:54:41

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0