Siesta

Åh gud vad skönt det var, vid kl 6 gick jag till sängen för att ta en liten siesta på 2 timmar så att jag ska orka jobba natt inatt och det var så sköööönt. Väckaren var ställd på 5 i 8 för att jag skulle hinna vakna till och krypa ner i soffan för nu är det idol som man inte kan missa ju! Men nu verkar jag inte lyckas bli pigg igen, ligger bara här med bärbara i knät och vill så gärna krypa ner under duntäcket istället, hoppas jag blir lite mer pigg snart.

förresten så glömde jag berätta att jag åkte pendeltåg
för några dagar sen för allra första gången! Det kändes väldigt knäppt att gå ner till stationen och stå och vänta på ett tåg för att bara hoppa på och åka i 10 minuter och sen stiga av igen. De få gångerna jag har åkt tåg så har det varit sånna här långa färder ner till linköping och jönköping och sånt med natttåg och istället sitter man på ett tåg och ska åka 10 min.. knäppt! Det enda som ploppade upp i mitt huvud och som vägrade sluta repeteras om och om igen var "åååååka pendeltåg, jag är en loser baby, jag har inget körkort". Så här har ni losern utan körkort som åker pendeltåg:P

Åh jaaaaa så bra Kevin är, sitter och ser idol samtidigt som jag skriver här och ja, han är som en gud! Nu ska idol få min odelade uppmärksamhet, hejhej.

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0