Skämms Mia!

Jag har köpt mitt första par foppatofflor! Jag som alltid sagt att jag aldrig ska ha foppatofflor, man ska aldrig säga aldrig! De kostade ändå bara 30 kr och jag behövde verkligen någonting jag bara kan stoppa ner fötterna i när jag ska till tvättstugan och så, dessutom var de svarta så de syns inte så himla mycket. Dessutom är de ju faktiskt hur sköna som hellst.
Jag köpte även hårinpackning idag, en jättebra från Loréal för 225 kr som egentligen kostar 400, det var min turdag idag kan man ju nästan säga! Hoppas bara den är lika bra som jag hört, mitt hår är så slitet så det behöver det bästa just nu. Tony hittade ett par supersnygga jeans som jag älskar, hade velat köpa dem till honom i födelsedagspresent men då köpte han dem tyvärr själv så jag har fortfarande ingen idé vad jag ska köpa till honom och det är bara 2 veckor kvar, shit pommes!

Tvätt-tajm nu.

Kommentarer
Postat av: Frida

fy fan mia,foppa jävla skit sat toffel?!?!?!! fy fan :(

2008-10-29 @ 01:10:52
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0