Sambolivet.

Godkväll alla bloggläsare!

Min underbara oth-stund som jag längtat efter hela veckan blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag går och äter frukost och riktigt längtar efter att få kura ner mig i sängen under duntäcket och börja se. Så jag puffar till kuddarna och gör det så himla mysigt att det nästan inte kan bli bättre, en perfekt stund med oth. Jag tar fram avsnittet och trycker glatt på "Öppna med VLC media player" men vad får jag se då? Ja inte var det då Haley och Nathan eller Peyton och Lucas inte..
Nej, det ↓ DÄR ↓ var vad jag fick upp på skärmen!!



Ungefär.. iallafall. Det gick inte att kopiera så jag gjorde en liten egen:)
Så det blev ingen oth-stund för mig iallafall.

Men kvällen vägde mer än väl upp för denna incident.
Tony kom hem kring 4 / halv 5 och det var helt underbart, 1 ½ dygn har känns som 3 iallafall.
Innan vi kunde laga middag så var vi tvugna att handla nått man kan laga middag av eftersom att det mesta vi hade i kylskåpet innan var frukost. Så vi skrev en handlingslista och gick iväg till affär'n för att handla. När vi kom hem lagade vi våran första gemensamma måltid i den nya lägenheten i Mölndal = köttbullar och potatismos! Väldigt avancerat och sådär.. Nja, men mysigt och gott var det iallafall!
Efter middagen tjollrade vi på lite bara, vi har myst och druckit ett glas vin (eller jag drack vin, Tony försökte men bytte sen bort det mot ett glas cola) och haft den bästa kvällen någonsin kan jag lova, en kväll jag kommer minnas i all evighet!
♥ I love you babe ♥
Nu är kvällen lite mindre romantisk, medans jag ligger i soffan framför bärbara så sitter Tony här bredvid och spelar boxning på hans nya Xbox som han är så otroligt nöjd över, förrutom när den krånglar som den redan har gjort 3 av 4 ggr. Men det är ändå underbart. Jag älskar livet som sambo!

Men nu, time to go, och se om jag kanske kan tjuva en puss och lite Coca Cola:)
See ya!

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0