Min första sega dag i Gbg.

Idag har varit en lugn dag, så lugn som det bara går ungefär. Tony har fått influensan så jag har agerat mamma. Han har knappt fått göra någonting själv utan jag har försökt göra allt, gått till Apoteket och köpt värktabletter, tvingat i honom vätskeersättande och en massa glas vatten och sånt. Vill göra allt för att min älskling ska må bra! Men jag hade influensan för 1 vecka sen kanske och det höll inte i sig så länge så vi hoppas på att det går över snart så att han kan träna torsdag och spela sin match på lördag!
Sånna här dagar känns alltid så himla meningslösa. Man ligger i sängen länge, gör ingenting på dagen bara sitter som fastlimmad i soffan och sen gå man och lägger sig igen. Det är som att bara vänta ut att dagarna ska gå för att man sen ska få bli gammal och dö.. Så vill jag inte ha det! Jag vill göra allt möjligt och hålla igång hela tiden, okej nästan hela tiden iallafall. Så ge mig ett jobb nu så jag kan ha någonting att göra på dagarna och en massa pengar att shoppa skor och kläder för! Jag vill ha en kappa, lämnade mina kappor jag har hemma i Skellefteå men det är ändå ingen som jag tycker är särskillt snygg. Men det ger inget att sitta och fantisera över eftersom att pengar är inget som växer på träd för mig just nu.
Dessutom ska jag precis nu betala en biljett som vi just ha bokat till Linköping om några helger, Tony har tävling i Nyköping så vi ska sova hos brorsan (Daniel) i Linköping och så. Kommer nog bli riktigt trevligt faktiskt, jag längtar!

Nu blev jag sugen på att gå ut och gå så det får nog bli så tror jag, skönt att komma ut i luften ett litet tag! Tjingeling

Kommentarer
Postat av: sandra

Va roligt att du skaffat blogg, då får man veta lite hur ni har det där borta. Jag hade tänkt be er göra en blogg tillsammans innan ni for, men det blev aldrig av. Roligt iallafall att du skaffat en, här ska jag läsa dagligen=) Hoppas ni fortsätter ha det bra :).

2008-10-22 @ 11:42:48
URL: http://sluu.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0