beauty needs

Idag har jag både haft arbetsintervju och sökt mer jobb. Arbetsintervjun var över telefonen för jag hade sökt som säljare, telefonförsäljare.. blää. Jag som är så emot "sånna". När de ringer så vägrar jag alltid att svara i telefonen och så har jag själv sökt för att börja jobba som det.. Men vad gör man inte för att få köpa ett par nya bianco?
Jag tog spårvagnen till Ica Maxi och sökte jobb där eftersom att jag ändå jobbat på Ica tidigare så jag kan det jobbet och jag trivdes ändå rätt bra. När jag lämnat mitt cv så passade jag på att gå lite på skönhetsavdelningen. Där köpte jag 2 par nya nagellack, ett brunt/glittrigt och ett genomskinligt. Dessutom köpte jag en ny pinsett eftersom att mina tidigare jag haft har varit totalt värdelösa. När jag kom hem och testade så var det som ett mirakel. Pincetten var superbra och kostade dessutom bara 17 kr! Där har ni ett fynd gott folk. Nagellacket brukar gå på 20 till 30 kr beroende på var man köper det. Just denna vecka var det 2 för 40 kr på Maxi.








Dags att börja laga fredagsmiddagen
. Ses!








Kommentarer
Postat av: Frida

det bruna nagellacket är inne i höst mia ;)

2008-10-24 @ 18:36:31
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0