Bianco

Idag har solen lyst så starkt som den aldrig gjort här i lilla Göteborg, iallafall sen jag flyttade hit. Solglasögon hade varit ett plus. Tur att vi mest bara var inne i affärer hela tiden! Herregud så mycket det finns! Jag hittade både DNA och BIANCO så nu är jag överlycklig, ska bara spara pengar först, kan vara bra att ha :P för er som inte vet så handlar det om skor! <3

Men tyvärr har inte sjukan blivit bättre, jag mår som en ostkrok, försökte sova ett tag vid 3-tiden men efter ett tag kom Tony och bråkade med mig. Han är ändå mysigast i världen! Jag saknar dig bejbi.
Han är på träning nu till ca 9 ikväll. Det känns så himla ensamt just nu, jag är nästan inte änns sugen på att blogga. Jag måste lära känna någon här, saknar alla underbara människor i Skellefteå, ni är bäst ska ni veta! Känns så ensamt just nu allt bara. Men det är nog för att Tony är på träning och jag ligger hemma och gör ingenting. Någon som vill komma och spela skip-bo med mig kanske?

Åh shit satan så dyrt det är att åka tåg till och från sthlm om man inte har bokat i tid. Jag är inne och ska boka till tävlingen nu på lördag.. Tur och retur  blev ca 1300 kr.. Åka med dansklubben från skellefteå skulle bli 400.. det är lite skillnad! Så det blir tyvärr ingen tävling där, jag hade verkligen sett fram emot den hur mycket som hellst. Riktigt tråkigt faktiskt.. Åh :(

Ligger och ser "Made of honor" nu, den är ändå bra. Men nu ska jag fortsätta se och vänta på att Tony kommer hem.

Rökfri i 2 dagar:)

Mina älskade BIANCO som jag köpte i sommras:)
Mina älskade BIANCO som jag köpte i sommras:)


Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0