Gårdagen

Igår blev en ganska lugn och mysig dag. Tony hade match kl 11, tyvärr förlorade de. Det var väldigt jämnt hela matchen och i slutet hade de övertaget för det mesta så jag trodde de skulle vinna men tyvärr så lyckades det inte riktigt ändå. Jag hade lite ont i hjärtat hela dagen då jag ofta tänkte på att det pågick en tävling i Stockholm som jag egentligen skulle ha varit med i, men sånt är livet.
Efter matchen gick vi och storhandlade så nu har vi fullt med mat i köket! Till middag bestämde vi oss för att gå ut och äta på restaurang istället, det kändes jätte mysigt. Vi gick till en kinarestaurang 2 hus nedanför oss som verkade väldigt bra och vi hade rätt. Det var hur gott som hellst! I och för sig så beställde jag friterad kyckling med sötsur sås och ris som vanligt men det är alltid lika gott!
Vi hade en hemmakväll med massa mys och skip-bo och sånt men det blev ingen lång kväll.. Hela dagen hade jag varit småtrött och sen på kvälllen vid halv 11 så var jag totalt slutkörd så vi gick och la oss 11. Det behövdes! Så imose vaknade jag och somnade om hela tiden bara för att jag hade sovit tillräckligt men jag ville ändå använda hela den sovmorgonen vi hade tänkt ta för det är inte ofta jag får sova så länge jag vill:P

Snackar med Sandra på msn och hon bad mig skicka nå gamla bilder på oss så då började jag kolla igenom och tänkte lägga upp en här, en klassiker från -05.






















Det var tider <3


Kommentarer
Postat av: bläbläbläbläbläbläbläbläbläb

åh vad jag vill ha dig här nu...

2008-10-19 @ 22:10:42

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0