Godnatt

Jag låg och tänkte på en sak igår kväll innan jag somnade.. Varför ska man alltid säga God natt det sista man gör? Det är alltid så..

- Godnatt
- Godnatt
- Låste du dörren?
- Jo det gjorde jag.
- Okej Godnatt
- Godnatt

- Ställde du väckaren?
- Jo
- Ok, Godnatt
- Godnatt
- Vilken tid ställde du den på?
- Kl 10

- Bra, Godnatt
- Godnatt


Är det bara jag och Tony som alltid gör så? Även om man fortsätter säga någonting efter att man har sagt Godnatt så har man ändå önskat den andra en god natt så man borde inte behöva säga det igen, men det blir så automatiskt. Undra varför..

Kommentarer
Postat av: Frida

Man säger godnatt när man inte vill att den andra ska fortsätta prata och fatta att man ska sova

2008-10-26 @ 20:27:48
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0