Hjälp!

Kvällen igår avslutades med mys i soffan framför en film. Det blev
"The Love Guru"


Den var väl hyfsad, roligt då och då men det är en sådan komedi som jag inte tycker om. Jag är väl inte så mycket för komedier över huvud taget, kärleksfilmer är mer min grej. Men absolut, den var inte dålig heller.

Det blev ingen promenad igår som jag skrev, men däremot idag. Jag valde dock ett dåligt tillfälle för att gå. Just som jag lämnat lägenheten så börjar det ösa ner regn, som om himlen öppnat sig så jag går in igen och hämtar paraplyet. När jag kommer ut har det slutat så jag går bara på. Behövde handla lite så jag tänkte att jag skulle slå två flugor i en smäll och gå till Ica Maxi och handla sen gå tillbaka. När jag hade handlat och gick ut från Ica så var jag inte särskillt sugen på att gå hem igen. Himlen hade öppnat sig igen och det blåste som tusan så jag tog spårvagnen hem istället. Jag får väl gå lite längre imorgon eller något.
Har varit till bibblan här för första gången, ganska mysigt ställe ändå. Skulle bara skriva ut mitt cv, ska nog lämna det på Ica imorgon hade jag tänkt. Alltså jag är så rastlös just nu att det finns inte änns, jag behöver ett jobb mer än allt! Ska nog gå in på arbetsförmedlingen och söka exakt alla som finns:P Jag vill kunna shoppa igen, hur kul är det att flytta till Göteborg men inte kunna spendera några pengar? Det är ju därför man flyttar hit;P

Påtal om pengar och shoppa och sådär.. Vad köper man till sin pojkvän som fyller 20 år? Tony fyller år om 3 veckor och jag har absolut ingen aning vad jag ska hitta på. Snälla ge mig något tips, det skulle jag uppskatta!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ge han något personligt. Ingen tröja eller nått sånt. Du kan ju beställa tid hos en fotograf så ni/du (beroende på) kan göra en tavla :) Puss kram



Ps. När du kommer till skellefteå nästa gång får du ringa så jag kan bjuda tillbaka cigg ;)

2008-10-22 @ 18:50:57
URL: http://lillanissen.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0