Putsa, diska, tvätta, damma.

Storstädning på gång. Eller den är över nu. Vi har dammsugit och skrubbat och plockat och trixat en massa här ikväll. Skönt att ha det fint igen, inte för att vi har haft det stökigt och så, vi har faktiskt hållit det riktigt bra, men det kan alltid göras bättre och nu är det bättre! Imorgon är det tvättdags igen, längtar tills tvättmaskinen vi har här i lägenheten funkar igen, det kommer bli så grymt skönt, då har vi både tvättmaskin och diskmaskin. Lathet när den är som värst, haha. Förresten så har vi sett på Tom och Jerry ikväll också haha! Det var mina favoriter när jag var liten, satt alltid och såg det på cartoon network innan jag skulle sova, - "Mia nu är det dags att sova" - "Jag ska bara se Tom och Jerryyy". Men det var nästan lite hemskt att man såg det när man var liten.. Det var ju bara pang och bomp och Tom gick av i 10 bitar och de fick knivar i skinkan och allt möjligt!

Alltså jag måste gå nu för Tony är världens jobbigaste, han sitter och petar och stojjar och gör allt för att irritera mig och vara i vägen bara för att han inte har något att göra och inte fått busa med mig på hela dagen, idag har han faktiskt varit väldigt kramsjuk! Men han är alltid sötast ändå, kan inte annat än skratta och pussa på honom:P
Tjingtjong!


Kommentarer
Postat av: Frida

det lät som om tony var en två åring

2008-10-28 @ 14:43:23
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0