Parmiddag

Tidig morgon, arbetsintervju kl 11, väckaren var ställt på 8, steg upp ca halv 9. Aldrig mer! Okej det är skönt att stiga upp så tidigt, då har man hela dagen framför sig, men när man ska försöka ta sig upp den tiden, det är inte lätt kan jag lova. Okej när man börjar jobba blir det ännu tidigare säkert, jag är bortskämd som fått sova så länge jag vill på dagarna, men det gillar jag!

På fredag är vi bortbjudna på middag
, det känns jätteroligt att äntligen träffa några människor, annars har det ju bara varit jag och Tony hittills. Känns väldigt nervöst också, det är till Tonys lagkamrat i bowlingen och hans tjej, hon är lika gammal som oss men han är 29. Vill göra ett gott intryck och jag blir så blyg ibland när jag träffar nya människor. Hoppas det går bra! Jätteroligt hursomhellst. Känns lite kul också, jag känner mig så gammal när det är såhär.. Det är så som vuxna gör, ett par bjuder ett annat par på middag en fredag eller lördagkväll, paret som är inbjudna tar med sig en flaska vin eller nått och sen äter man och snackar en massa och dricker lite och sen är det inte så mycket mer med det. Det är så vuxna gör. Och nu ska jag på min första sånna, haha.

Jag har egentligen inte så mycket att skriva idag, sitter här vid datorn med min kopp kaffe och söker lite jobb på arbetsförmedlingen. Idag har jag sök på något café och sånt, det skulle vara riktigt kul faktiskt. Helst skulle jag ju förstås jobba på en skoaffär, det hade varit min dröm. Jag och skor hela dagarna, underbart! Men att jobba på café eller som servitris skulle också vara hur kul som hellst. Hoppas någon hör av sig!

Dags att göra annat, kikar in ikväll igen och uppdaterar lite. Vi hörs!

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0