GöteborgsOperan

Vid ungefär 4 skickade Carro och Nalle sms om att de skulle tillbaka till bowlinghallen i frölunda för att se Pergamon och något annat lag spela match så vi for dit, åt middag och kollade på bowlingen. När vi kom hem så var både jag och Tony helt förstörda. Vi var så trötta så vi somnade i soffan direkt, sen låg vi och myste på golvet ett tag. På nått konstigt sett är det faktiskt härligt att ligga på golvet, kanske inte en hel natt men ni fattar. Sen har vi bara varit hemma ikväll, en mysig hemmakväll framför tv:n med godis och Coca cola.

Jag har just upptäckt GöteborgsOperan
och insett att det här inte alls är som Skellefteå utan här kan jag faktiskt gå och se på Musikaler och Teatrar och Dansföreställningar nästan när jag vill! LIVET ÄR UNDERBART! Kan det bli bättre? Jag har iallafall nu siktat in mig på Mary Poppins, Askungen & Romeo och Julia. Mary Poppins och Romeo & Julia är musikaler och askungen är en dansföreställning och ååh så gärna jag vill se dem! Har nu skrivt upp dem på min önskelista! Gee mig!




Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0